Vi har fået spørgsmålet:
Hvorfor fælder I træer på Stærmosevej fra Broholm kirke af.
Hvis man kigger ned i skoven, er der mange asketræer der er væltet.
Det skyldes at der er gået askesyge i dem – der gør der faktisk i alle asketræer, der er kun 10% der vil overleve.
Man kan læse mere på www.askesyge.dk
Sikkerhed:
Et enkelt asketræ er væltet ud over Stærmosevej.
Det er også begrundelsen for at tage den kedelige beslutning at de desværre må fælde dem.
Skovfoged Hans Thekilde Nielsen, Skovdyrkerforeningen har indstillet, at de fældes.
Lysregulering har kommunen opsat, da en del af asketræerne ejes af kommunen.
Vi beklager, men det har været nødvendigt.
Alle er velkommen til, at gå en tur i skoven – det er skønt at komme tæt på naturen.
Du ser i øjeblikket pladsholderindhold fra Vimeo. Klik på knappen nedenfor for at få adgang til det faktiske indhold. Bemærk, at dette vil dele data med tredjepartsudbydere.
Flere oplysningerDu ser i øjeblikket pladsholderindhold fra YouTube. Klik på knappen nedenfor for at få adgang til det faktiske indhold. Bemærk, at dette vil dele data med tredjepartsudbydere.
Flere oplysningerDu skal indlæse indhold fra reCAPTCHA for at indsende formularen. Bemærk, at dette vil dele data med tredjepartsudbydere.
Flere oplysningerDu ser i øjeblikket pladsholderindhold fra Facebook. Klik på knappen nedenfor for at få adgang til det faktiske indhold. Bemærk, at dette vil dele data med tredjepartsudbydere.
Flere oplysningerDu skal indlæse indhold fra hCaptcha for at indsende formularen. Bemærk, at dette vil dele data med tredjepartsudbydere.
Flere oplysningerDu skal indlæse indhold fra reCAPTCHA for at indsende formularen. Bemærk, at dette vil dele data med tredjepartsudbydere.
Flere oplysningerDu ser i øjeblikket pladsholderindhold fra Turnstile. Klik på knappen nedenfor for at få adgang til det faktiske indhold. Bemærk, at dette vil dele data med tredjepartsudbydere.
Flere oplysninger